»Z uvajanjem novih in optimizacijo obstoječih klicnih centrov ter z objavo neposrednih kontaktnih podatkov delavcev ZZZS-ja na spletu in z uvajanjem ter spodbujanjem spletnih elektronskih rešitev ZZZS-ja vedno učinkoviteje razbremenjuje svoje vstopne telefonske točke ter izboljšuje dostopnost svojim strankam do informacij in storitev.«
»Želimo zavodu omogočiti bolj fleksibilno in aktivnejše kupovanje zdravstvenih storitev.«
»Digitalizacija in te rešitve približujejo pravosodne storitve državljanom. Za to, da lahko do teh storitev na lažji način dostopajo, pa tudi hitreje in učinkoviteje.«
»Gre za povsem očitno maščevanje sindikatom za javno izraženo kritiko vlade zaradi ignorance socialnega dialoga pri pripravi in sprejemanju zakonodaje, gre za maščevanje skupščini ZZZS-ja kot najvišjemu organu upravljanja zdravstvenega zavarovanja za odklonilno stališče do predloga socialne kapice in ne nazadnje za željo omejitve avtonomije ZZZS-ja.«
»Zavod plača določen obseg storitev, kar pa je več od tega, naj si bolniki plačujejo sami.«
»Z uresničitvijo sprejete uredbe bi se pomembno povečala dostopnost do zobozdravstvenih storitev ne glede na obliko organiziranosti izvajalca.«
»Skrbi nas podaljševanje čakalnih dob, saj je dostopnost do zdravstvenih storitev zmanjšana.«
»Menimo, da s tako prenovo še dodatno zmanjšujemo dostopnost do zobozdravstvenih storitev.«
»ZZZS iz lastnih finančnih sredstev ne bo mogel poravnavati svojih obveznosti do izvajalcev zdravstvenih storitev in kriti pravic iz obveznega zdravstvenega zavarovanja.«
»Želimo priti do učinkovitejšega načina upravljanja zavoda, ki upravlja ogromno količino denarja.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju